Domů / Kariéra

Kariéra

Hledáme kolegy na tyto pozice

Potřebujete se zeptat?

Pondělí – pátek
08:00 – 16:00

Kontakt:
+420 773 745 826
info@adeos.cz

Business Development representative

Staňte se členem ADEOS s.r.o. a rozvíjejte svoji kariéru v oboru, který má před sebou silnou budoucnost! Jde o prestižní pozici v oblasti, ve které se v Česku pohybuje velmi málo lidí.

Do našeho týmu hledáme nového kolegu na pozici Business Development Representative. Kolegu, který nám pomůže s aktivním vyhledáváním a uzavíráním nových obchodních příležitostí.

Kdo jsme a čemu se věnujeme

Jsme česká společnost se silným zahraničním zázemím. Pomáháme firmám modernizovat a digitalizovat jejich procesy, metodiky a technologie v oblasti finančního řízení. Naším primárním produktem je APOLLO – modulární řešení, které nese již připravený metodický obsah zaměřený na řízení firemní výkonnosti. APOLLO je konfigurováno pro zákaznické prostředí a umožňuje uzpůsobení funkcionalit přímo dle potřeb konkrétní firmy. Je vybudováno na platformě IBM Planning Analytics a kromě datového modelu a výpočetních mechanismů obsahuje předem připravené plánovací formuláře, reporty a analýzy. Implementací aplikace APOLLO získá zákazník nástroj pro pohodlné, detailní a flexibilní finanční řízení a plánování.

Co bude náplní Vaší práce?

🔎 Aktivní vyhledávání obchodních příležitostí. Společně se zbytkem týmu i na vlastní zodpovědnost.
🤝 Spolupráce se zbytkem interního týmu. Na obchodních případech spolupracujeme a vzájemně si v nich pomáháme.
💬 Komunikace s potenciálními zákazníky. Poslouchat je, povídat si s nimi a přitom poznávat, jak konkrétně potřebují své finanční řízení a plánování modernizovat.

Jak si vás představujeme aneb bez čeho se u nás neobejdete

> Komunikativnost. Je to jasné – hlavní náplní práce je komunikace a aktivní naslouchání. Jen tak se daří měnit zájemce na zákazníky a budovat s nimi dlouhodobé vztahy.
> Zkušenosti s prodejem software a IT služeb.
> Znalost prostředí finančního řízení. Pojmy jako výsledovka, obchodní forecasting nebo provozní náklady znáte dost dobře. Řečeno jinak – právě tyto pojmy takříkajíc prodáváme.
> Analytické a organizační schopnosti pro úspěšné plánování a řízení obchodních aktivit. I když za sebou budete mít podporu celého týmu a vzájemnou spolupráci, bez samostatnosti a organizovanosti se neobejdete.
#BusinessIntelligence

A co všechno za to nabízíme

> Prestižní status odborníka s technologickým i business know-how. A těch je v Česku jako šafránu. Dostaneme vás do úzké komunity odborníků, po kterých je hlad. #CorporatePerformanceManagement
> Práce s technologiemi od IBM. Nabízíme příležitost stát se součástí inovativního prostředí s prostorem pro osobní a profesní růst.
> Práci v rychle se rozvíjejícím odvětví řízení firemní výkonnosti. Toto odvětví má silnou budoucnost a potenciál na lokálním trhu je obrovský.
> Pohodlné kanceláře v centru Prahy, konkrétně v Karlíně.
> Pracovní tým a prostředí, které podporuje vzájemnou spolupráci, kreativitu a realizaci vlastních nápadů – a na ty se vždycky těšíme, ještě více je vítáme a s tou největší radostí s nimi dále pracujeme.
> 5 týdnů dovolené
> Možnost občasné práce z domu.

Nabíráme #hiring. Máte zájem nebo o někom víte? Napište nám! #businessintelligence #software #business